MeeDoc laajentaa palveluvalikoimaansa – digilääkäri tarjoaa nyt myös ravitsemusneuvontaa

Joulu on tunnetusti herkuttelun aikaa ja uusi vuosi tuo usein tullessaan ravitsemukseen liittyviä lupauksia. Digilääkäripalveluistaan tunnettu MeeDoc tarjoaakin nyt asiakkailleen koko tammikuun ajan myös ravitsemuskonsultointia.

MeeDoc on suomalainen startup, joka on toistaiseksi tarjonnut yleislääkärin, psykologin, kätilön ja fysioterapeutin palveluita hyödyntäen etäyhteyttä. Palvelu toimii viesti-, kuva- ja videoyhteyden avulla ympäri vuorokauden. Nyt yritys tuo tammikuun kasvavaan hyvinvointikysyntään myös ravitsemusterapeutin vastaanoton.

Etävastaanotto on helppo ja äärimmäisen edullinen väylä hakeutua ravitsemusterapeutille. Palvelu sopii niin täyttä elämänmuutosta kuin yksittäisiä muutoksia ruokailutapoihinsa suunnitteleville. Lisäksi tietoa on mahdollista saada myös erikoisruokavalioista ja allergioista.

Palvelu koostuu kahdesta eri palveluvaihtoehdosta. Asiakkaat voivat tiedustella yksittäisiä ravitsemukseensa liittyviä kysymyksiä täysin veloituksetta keskustelualustan kautta. Mikäli kaipaa ruokailutottumuksiinsa liittyvää laajempaa analyysia, voi 25 euron hintaan lähettää palveluun kuvat viikon aterioistaan, jossa ravitsemusterapeutti antaa ruokapäiväkirjaan perustuvat kattavat jatkosuositukset ja kommentit. Palvelua tarjotaan aluksi ainoastaan tammikuun ajan.

Lisätietoja:
Minna Niemelä, MeeDoc
minna.niemela@meedoc.com
+49 172 741 6620

Mediatiedustelut:
Pauliina Solanne, Miltton
pauliina.solanne@miltton.fi
+358 40 742 3150

MeeDoc on suomalainen telelääketieteen alan startup-yritys, jonka viestintäratkaisu pystyy vähentämään perusterveydenhuollon kustannuksia jopa 50 %. Yritys perustettiin lääkäreiden, palvelusuunnittelijoiden ja ohjelmistokehittäjien toimesta vuonna 2012. MeeDocin toimipisteet ovat Helsingissä, Berliinissä ja New Yorkissa. MeeDoc tarjoaa potilaille terveydenhuollon konsultaatiota ja reseptejä CE-sertifioidun ja FDA-yhteensopivien säännösten mukaisen verkkoalustansa kautta. Palvelu on saatavilla iOS- ja Androidalustoilla
sekä selaimella.